Vraag over de webshop?
Hieronder hebben we alle vragen voor je verzameld die anderen ons vaak stellen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Uitgelichte vragen
Als ledenvereniging willen we jou zo goed mogelijk ondersteunen met onze diensten maar ook met fysieke producten. Door grotere hoeveelheden centraal in te kopen voor alle leden, is onze inkoopprijs laag en voor die prijs kun je als lid genieten.
NL Actief werkt samen met webshop-partners. Zij kunnen ook rechtstreeks aan jou leveren. Dit versnelt het proces. In sommige gevallen word je geleid naar de website van de webshop-partner om daar je bestelling te doen. We willen het jou in ieder geval zo voordelig en eenvoudig mogelijk maken!
De webshop-partners met wie NL Actief samen werkt zijn:
- Advion: Advion is de online groothandel voor de fitnessindustrie op gebied van Schoonmaak, Papier, verzorging, Veiligheid en kantinebenodigdheden. Zij bieden een totaalpakket van A-merken tegen scherpe prijzen onder één dak.
Daarnaast kunnen zij u helpen om te voldoen aan de nieuw gestelde hygiëne richtlijnen. Door het samenwerkingsverband met NL Actief hebben leden een korting van 5% op bestellingen. De kortingscode staat in Mijn NL Actief (downloads). Bestel gemakkelijk en veilig online en krijg voor de deur geleverd op een door u gekozen moment.
Heeft u vragen, dan kunt u te allen tijde terecht bij uw contactpersoon Simone Mooijman via simone.mooijman@advion.nl, telefonisch via 06-11476469 of via de site https://www.advion.nl/contact.
- Ambaum media: Ambaum BrandMakers is sinds 2001 het communicatiebureau van NL Actief. Ambaum BrandMakers is betrokken bij de strategische en operationele communicatie van de branchevereniging en verzorgt de mediaproducties. Ambaum BrandMakers draagt ook zorg voor het drukwerk van NL Actief en werkt hierin samen met R&R Group.
Bekijk hier ons privacy beleid.
De verkoopvoorwaarden van NL Actief vind je HIER.
Een bestelling plaatsen is niet moeilijk. We leggen het in 5 stappen uit:
- Selecteer je gewenste artikel(en)
- Controleer je bestelling in de ‘winkelwagen’
- Vul je gegevens in
- Doorloop het betalingsproces
- Check of je bevestiging per e-mail hebt ontvangen
Overige vragen
Tijdens het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om een ‘account te maken’. Het voordeel is dat je gegevens worden opgeslagen voor een volgend bezoek. Als je dit niet aan vinkt dan gaan we ervan uit dat je eenmalig wat bestelt.
Je kunt op ‘mijn account’ klikken als je een account hebt om naar jouw persoonlijke gegevens en bestellingen te bekijken.
Leden van NL Actief zien bij het invullen van de gegevens dat het automatisch wordt geverifieerd met ‘Mijn NL Actief’. Als dit overeenkomt, dan ontvang je automatisch een kortingspercentage per bestelling. Dat is je ledenvoordeel!
Wij werken samen met iDeal en Klarna. Het voordeel is dat je in de vertrouwde omgeving van je eigen bank kunt betalen.
Heb je een goede reden om per factuur te betalen, neem dan contact op met i.scholten@nlactief.nl .
Het heeft niet onze voorkeur maar we begrijpen ook de uitzondering op de regel. De bestelling wordt pas opgestuurd, zodra de factuur betaald is.
Onze webshop-partners doen er alles aan om jouw pakket op de beloofde tijd te bezorgen. Elk artikel heeft een andere levertijd. Bekijk onder het artikel de verwachte levertijd. Als je meerdere artikelen hebt besteld die bij verschillende webshop-partners vandaan komen, dan kan de levertijd per artikel verschillen.
We begrijpen dat je zo snel mogelijk je bestelling wilt ontvangen. Mocht je geen bevestiging van je bestelling ontvangen, of je pakketje wordt niet geleverd, neem dat contact op met NL Actief, i.scholten@nlactief.nl.
Per webshop-partner zijn de levertijden gemiddeld:
- Advion: 1-3 werkdagen
- NL Actief (via R&R Group): 5 werkdagen
- NL Actief: 1-3 werkdagen
- Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
- Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Je ontvangt binnen 45 minuten een bevestiging van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen en vind je ook niets in je reclame/spam box? Neem dan contact op met NL Actief, Ilone Scholten, i.scholten@nlactief.nl. Zij zal samen met jou kijken naar de status van je bestelling.
Afhankelijk van de status van het proces kun je de bestelling annuleren of wijzigen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen aan i.scholten@nlactief.nl . Als je bestelling al te ver in het proces zit, kunnen wij het niet meer annuleren of wijzigen en kun je het naderhand retourneren.
Informeer ons via i.scholten@nlactief.nl als de bestelling is mislukt om wat voor reden dan ook. Wij streven er naar binnen 3 werkdagen het probleem op te lossen.
Soms is een artikel niet naar wens of is het niet in de gewenste staat. Dat kan natuurlijk.
- Je hebt altijd de mogelijkheid om het artikel binnen 30 dagen te retourneren. De dag dat jij het pakketje ontvangt telt als dag 1. Heb je nog niet alle artikelen binnen? Dag 1 start pas als je het laatste pakketje hebt ontvangen, dat is bij de wet zo geregeld.
- Zorg dat het artikel nog in de originele verpakking zit en in dezelfde staat is als het is geleverd.
- Zorg dat de labels er nog aan zitten (bijv. bij kleding & schoenen)
- Vul het retourformulier in en stuur het artikel terug.
Heb je de artikelen besteld op de website van een partner. Bekijk dan het beleid van de betreffende partner:
- Algemene voorwaarden Advion
- Algemene verkoopvoorwaarden NL Actief en retourformulier
We vergeten allemaal wel eens iets. Klik op ‘wachtwoord vergeten’ dan ontvang je een link om je wachtwoord te herstellen.
Verhuisd of nieuwe naam? Je kunt bij ‘mijn account‘ je gegevens wijzigen.
De contact- en bedrijfsgegevens vind je op onze contactpagina.
Neem gerust contact met ons op. Je kunt ons e-mailen i.scholten@nlactief.nl of bellen tijdens kantooruren: 085 – 48 69 100
Nog steeds hulp nodig?
Wordt jouw vraag hierboven niet beantwoord? Natuurlijk mag je hem ook gewoon stellen. Dat kan telefonisch (085-4869100) of direct hieronder.
Laat hier je bericht achter. We komen zo snel mogelijk bij je terug!